Teaching Quality Assurance Center
Teaching Quality Assurance Center was established in January 2009 to support the processes of improving the quality of education at the Wroclaw University of Economics and Business and to co-create the Internal Educational Quality Assurance System, as well as to increase the attractiveness and competitiveness of the University in relation to other universities in cooperation with the University Authorities, Faculty Councils and organizational units carrying out teaching tasks.
Rector’s Representative for Teaching Quality Assurance
Staff
Radosław Kłus
E-mail: [email protected]
Tasks of the Teaching Quality Assurance Center
The tasks of the Teaching Quality Assurance Center are defined by Organizational Regulations of the Wroclaw University of Economics (Appendix 5c; § 13).
The tasks of the Teaching Quality Assurance Center include:
- Supporting the processes of improving the quality of education at the University;
- Co-creation of the Internal Educational Quality Assurance System;
- Monitoring the quality of education in all forms of study through a system of student surveys (cooperation with the Student Government and the Office of Analysis and Reporting, among others);
- Participation in the development of survey questionnaires (development of questionnaire content, organization of the survey process);
- Systematic collection of opinions from college candidates, graduates and employers (cooperation with the Recruitment Office, Career Service, Alumni Association, among others);
- Technical work related to the development of research results for the decision-making needs of the University authorities (preparation of result tables, participation in the preparation of the editorial version of the studies);
- Participation in the preparation of materials in accreditation procedures; collection and storage of university-wide data necessary for the accreditation process,cooperation in this regard with directional accreditation teams, faculty managers and with the Dean for Academic Programs and Dean of the Branch;
- Participation in the development of analyses of the results of accreditation proceedings (preparation of summaries of the results of accreditation proceedings, comparative analysis across directions);
- Service of university seminars and teaching conferences (development of conference programs, preparation of invitations, organizational work);
- Support the verification of theses from the point of view of copyright compliance;
- Developing and updating procedures for designing and modifying educational programs based on information from internal and external stakeholders;
- Recommend and implement modern teaching methods in the teaching process, support teaching staff in the implementation of non-standard educational methods.
Contact
Teaching Quality Assurance Center works remotely.
Place:
build. A, room 204
Komandorska Str. 118-120
53-345 Wroclaw
Urgent matters
For urgent matters, please contact us by phone or e-mail.
Teaching Quality Assurance Center
WUEB regulations on didactics
Basic UEW legal acts shaping the Internal Education Quality Assurance System.
Expand
- Statut Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Regulamin Organizacyjny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zarządzenie nr 169/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 7 listopada 2022 r. w sprawie wprowadzenia Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Zarządzenie nr 20/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie określenia charakterystyk służących monitorowaniu procesu kształcenia w ramach Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia
Elements of the Internal Educational Quality Assurance System.
News
- Zarządzenie nr 149/2023 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 2 października 2023 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 127/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 29 sierpnia 2022 r. w sprawie trybu prowadzenia zajęć na studiach stacjonarnych oraz niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia przy wykorzystaniu metod i technik kształcenia na odległość
- Pismo Okólne nr 3/2023 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 3 października 2023 r. w sprawie prowadzenia zajęć dydaktycznych od semestru zimowego roku akademickiego 2023/2024
- Zarządzenie nr 11/2023 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 30 stycznia 2023 r. w sprawie trybu prowadzenia zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2022/2023
- Zarządzenie nr 126/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 29 sierpnia 2022 r. w sprawie trybu prowadzenia zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023
- Zarządzenie nr 127/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 29 sierpnia 2022 r. w sprawie trybu prowadzenia zajęć na studiach stacjonarnych oraz niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia przy wykorzystaniu metod i technik kształcenia na odległość
- Zarządzenie nr 141/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 22 września 2022 r. w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych w przypadku nieobecności nauczyciela akademickiego
- Pismo Okólne nr 6/2022 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 26 września 2022 r. w sprawie prowadzenia zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023
- Pismo Okólne nr 8/2022 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie składania wniosku o zgodę na prowadzenie zajęć na odległość
Study program and learning outcomes
Principles for creating and modifying educational programs.
- For majors beginning in the 2022/2023 academic year:
- For majors beginning in the 2023/2024 academic year:
Programy studiów
- For majors beginning in the 2022/2023 academic year:
Recruitment
Zasady rekrutacji
- in the academic year 2022/2023
- in the academic year 2023/2024
- in the academic year 2024/2025
Limits for university admissions.
- for the 2022/2023 academic year
- for the 2023/2024 academic year
Candidates with disabilities.
Laureaci olimpiad
- Uchwała nr R.0000.84.2018 Senatu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie uprawnień przyznawanych laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia I stopnia w latach akademickich 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023
- Uchwała nr R.0000.43.2021 Senatu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie wprowadzenia zmiany do uchwały nr R.0000.84.2018 Senatu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie uprawnień przyznawanych laureatom i finalistom olimpiad przedmiotowych przy ubieganiu się o przyjęcie na studia I stopnia w latach akademickich 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023
Confirmation at the Wrocław University of Economics of learning outcomes acquired in non-formal and informal systems.
Monitoring careers of graduates
Study Regulations
Regulation of Studies effective from the academic year 2022/2023.
Transfer of students from part-time to full-time study.
Implementation of teaching activities
Principles for the total subject grade.
Conducting field exercises.
Complete ECTS credits.
Exchange of subjects under ERASMUS+ and related programs.
Principles for selecting humanities and social sciences subjects.
- from the academic year 2022/2023
- from the academic year 2023/2024
Participation in activities organized by the University that are not part of the curriculum.
Student group sizes in classes.
- from the academic year 2021/2022
- from the academic year 2023/2024
Optional apprenticeships
- Zarządzenie Nr 88/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia wzorów dokumentów dotyczących nieobligatoryjnych praktyk studenckich
- Załącznik nr 1 do ZR 88/2020 – Umowa trójstronna o organizację nieobligatoryjnej praktyki studenckiej
- Załącznik nr 2 do ZR 88/2020 – Formularz – dane pracodawcy
- Załącznik nr 3 do ZR 88/2020 – Zgłoszenie na praktyki nieobligatoryjne
- Załącznik nr 4 do ZR 88/2020 – Skierowanie na nieobligatoryjną praktykę studencką
Graduation process
Diploma process
- Applicable to students starting diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- applicable to theses prepared from the academic year 2020/2021 onwards
- Zarządzenie nr 66/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 13 maja 2020 r. w sprawie realizacji procesu dyplomowania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Zarządzenie nr 204/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia Nr 66/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w sprawie realizacji procesu dyplomowania w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Zarządzenie nr 223/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia nr 66/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 13 maja 2020 r. w sprawie realizacji procesu dyplomowania w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz ogłoszenia tekstu jednolitego Zarządzenia nr 66/2020
- Zarządzenie nr 47/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 27 kwietnia 2021 r. zmieniające Zarządzenie nr 66/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 13 maja 2020 r. w sprawie realizacji procesu dyplomowania w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
Diploma standards
- Applicable to students beginning diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- Załącznik nr 1 do ZR 159/2022 – Standardy pracy dyplomowej licencjackiej przygotowywanej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 2 do ZR 159/2022 – Standardy pracy dyplomowej inżynierskiej przygotowywanej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 3 do ZR 159/2022 – Standardy pracy dyplomowej magisterskiej przygotowywanej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 4 do ZR 159/2022 – Przykładowy wzór opracowania pracy dyplomowej
- applicable to theses prepared from the academic year 2020/2021 onwards
- Załącznik nr 1 do ZR 66/2020 – Standardy pracy dyplomowej licencjackiej dla prac przygotowywanych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 2 do ZR 66/2020 – Standardy pracy dyplomowej inżynierskiej dla prac przygotowywanych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 3 do ZR 66/2020 – Standardy pracy dyplomowej magisterskiej dla prac przygotowywanych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 4 do ZR 66/2020 – Przykładowy wzór opracowania pracy dyplomowej
Principles of thesis secrecy.
- Applicable to students beginning diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- applicable to theses submitted as of June 1, 2020.
Rules for conducting the diploma exam.
- Applicable to students beginning diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- Załącznik nr 6 do ZR nr 159/2022 – Organizacja procesu dyplomowania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu od roku akademickiego 2022/2023
- Załącznik nr 1 do Organizacji procesu dyplomowania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu – Wzory oświadczeń (w języku polskim i języku angielskim) składanych w wersji elektronicznej w systemie APD
- Pismo Okólne nr 8/2022 Dziekana ds. Studenckich z dnia 12 grudnia 2022 r. w sprawie terminu składania prac dyplomowych przez studentów ostatniego semestru studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia oraz terminu przeprowadzania egzaminów dyplomowych w roku akademickim 2022/2023
- Pismo Okólne nr 1/2023 Dziekana ds. Studenckich z dnia 16 lutego 2023 r. w sprawie procedury składania prac dyplomowych przez studentów ostatniego semestru studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia, studentów skreślonych z listy studentów z powodu niezłożenia pracy dyplomowej w terminie i wznawiających studia w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego oraz przeprowadzania egzaminu dyplomowego
- from the academic year 2021/2022
- Załącznik nr 6 do ZR nr 66/2020 – Zasady przeprowadzania egzaminów dyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu od roku akademickiego 2020/2021
- Komunikat nr 10/2021 Dziekana ds. Studenckich z dnia 13 września 2021 r. w sprawie procedury składania prac dyplomowych przez studentów ostatniego semestru studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia, studentów skreślonych z listy studentów z powodu niezłożenia pracy dyplomowej w terminie i wznawiających studia w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego oraz przeprowadzania egzaminu dyplomowego od 1 października 2021 r.
- Pismo Okólne nr 1/2021 Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 7 października 2021 r. w sprawie przeprowadzania egzaminów dyplomowych w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022
- Pismo Okólne nr 5/2022 Dziekana ds. Studenckich z dnia 9 maja 2022 r. w sprawie procedury składania prac dyplomowych przez studentów ostatniego semestru studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia, studentów skreślonych z listy studentów z powodu niezłożenia pracy dyplomowej w terminie i wznawiających studia w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego oraz przeprowadzania egzaminu dyplomowego
Principles of thesis verification using the Unified Anti-Plagiarism System.
- Applicable to students beginning diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- Załącznik nr 7 do ZR nr 159/2020 – Regulamin weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego
- Załącznik nr 1 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół Komisji ds. Weryfikacji prac dyplomowych
- Załącznik nr 2 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół z kontroli oryginalności pracy dyplomowej na podstawie wyników raportu JSA
- applicable to theses submitted as of June 1, 2020.
- Załącznik nr 7 do ZR nr 66/2020 – Regulamin weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego
- Załącznik nr 1 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół Komisji ds. Weryfikacji prac dyplomowych
- Załącznik nr 2 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół z kontroli oryginalności pracy dyplomowej na podstawie wyników raportu JSA
Thesis Review Committee.
- Applicable to students starting diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- applicable to theses submitted as of June 1, 2020.
- Informacja o trybie funkcjonowania Komisji ds. weryfikacji prac dyplomowych w okresie realizacji zajęć i obowiązków zdalnie
Principles for approval of thesis topics.
- Applicable to students beginning diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- applicable to thesis topics submitted after March 1, 2021.
Appointment of thesis supervisors and reviewers.
Improvement of teaching activities
Organization and rules of operation of teaching teams .
- Komunikat Nr 5/2021 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 19 lipca 2021 r. w sprawie powołania zespołów dydaktycznych
- Komunikat Nr 7/2021 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 4 września 2021 r. w sprawie składania deklaracji przystąpienia do zespołów dydaktycznych
- Pismo Okólne nr 2/2021 Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia z dnia 8 października 2021 r. w sprawie składania deklaracji przystąpienia do zespołów dydaktycznych
- Zarządzenie nr 168/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 14 grudnia 2021 r. w sprawie powołania koordynatorów zespołów dydaktycznych
- Pismo Okólne Nr 5/2022 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 7 kwietnia 2022 r. w sprawie wyznaczenia koordynatorów zespołów dydaktycznych do okresowych przeglądów kadry prowadzonej kształcenie na kierunku studiów
- Zarządzenie nr 125/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 29 sierpnia 2022 r. w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania zespołów dydaktycznych w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Pismo Okólne Nr 7/2022 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 2 listopada 2022 r. w sprawie listy przedmiotów przypisanych do zespołów dydaktycznych
- Pismo Okólne nr 10/2022 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie składania deklaracji przystąpienia i rezygnacji z zespołów dydaktycznych
Survey of teaching activities.
- from the academic year 2020/2021
- Zarządzenie nr 182/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 14 października 2020 r. w sprawie wyników ankiet studenckich oceniających zajęcia dydaktyczne
- Zarządzenie nr 158/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 3 grudnia 2021 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 182/2020 Rektora w sprawie wyników ankiet studenckich oceniających zajęcia dydaktyczne
Hospitalization of teaching activities.
- Zarządzenie nr 102/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 13 lipca 2020 r. w sprawie hospitacji zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Zarządzenie nr 85/2023 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 26 czerwca 2023 r. w sprawie hospitacji zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
Periodic evaluation of university teachers.
Reviews of the education system
- Zarządzenie nr 147/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 9 listopada 2021 r. w sprawie okresowych przeglądów systemu kształcenia obowiązujących na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 1 – Okresowy przegląd programu studiów
- Załącznik nr 2 – Okresowy przegląd kadry prowadzącej kształcenie na kierunku studiów
- Załącznik nr 3 – Okresowy przegląd infrastruktury dydaktycznej
- Załącznik nr 4 – Okresowy przegląd wsparcia studentów
- Załącznik nr 5 – Okresowy przegląd współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym w odniesieniu do programu studiów
- Załącznik nr 6 – Okresowy przegląd stopnia umiędzynarodowienia kształcenia
- Pismo Okólne nr 5/2022 Dziekana ds. Kształcenia z dnia 7 kwietnia 2022 r. w sprawie wyznaczenia koordynatorów zespołów dydaktycznych do okresowych przeglądów kadry prowadzącej kształcenie na kierunku studiów
Teaching offer for students of partner universities
Organization of dual degree programs
- Zarządzenie Nr 70/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji ds. organizacji programów podwójnego dyplomu
- Zarządzenie nr 195/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 19 grudnia 2022 r. w spawie zasad opracowania i realizacji Programów Podwójnego Dyplomu w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
- Załącznik nr 1 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór porozumienia w sprawie podwójnego dyplomu
- Załącznik nr 2 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór Programu studiów podwójnego dyplomu
- Załącznik nr 3 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór Indywidualnego Programu Studiów uczestnika PPD
- Załącznik nr 4 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór wniosku o wydanie zgody na warunkowe kontynuowanie nauki na kolejnym semestrze
- Załącznik nr 5 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór podania o uznanie przedmiotów i ocen uzyskanych w uczelni partnerskiej
- Załącznik nr 6 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór wniosku o zgodę na wyjazd
- Załącznik nr 7 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór decyzji Prodziekana ds. Studenckich w sprawie uznania efektów uczenia się uzyskanych w ramach PPD w uczelni partnerskiej
- Załącznik nr 8 do Zarządzenia Rektora 195/2022 – Wzór decyzji Prodziekana ds. Studenckich wydawana uczestnikowi PPD w sprawie zaliczenia semestru i zgody na warunkowe kontynuowanie studiów na kolejnym semestrze
Storage of documentation related to the educational process
Public information
- Zarządzenie Nr 179/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 21 listopada 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu publikowania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zarządzenie Nr 180/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 21 listopada 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udostępniania informacji publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Regulations of teaching and learning process
- Internal System for Quality in Education
- Study Regulations of the Wroclaw University of Economics and Business
Diploma Admission Process
- Circular Letter No. 8/2022 of the Dean for Student Affairs of 12 December 2022 on the time limit for the submission of diploma thesis by students in their final term of I and II degree stationary and non-stationary studies, and the date of conducting the diploma exams in the academic year 2022/2023
- Regulation No. 66/2020 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 13 May 2020 on the implementation of the diploma admission process at the Wroclaw University of Economics and Business:
- Bachelor’s thesis standards for theses prepared at the Wroclaw University of Economics and Business
- Master’s thesis standards for theses prepared at the Wroclaw University of Economics and Business
- Engineering thesis standards for theses prepared at the Wroclaw University of Economics and Business
- Rules for conducting diploma examinations at the Wroclaw University of Economics and Business applicable as of 2020/2021
- Rules for the verification of diploma theses by means of a single anti-plagiarism (JSA) system:
- Composition of thesis verification committees for particular programs of study
Learning during the COVID-19 pandemic
- Regulation No. 164/2020 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 30 September 2020 on the principles of operation of the Wroclaw University of Economics and Business due to the epidemiological threat caused by the SARS-CoV-2 virus:
- Principles for classrooms/laboratories. Guidelines for technical and administrative services
- Guidelines for students
- Guidelines for teachers
- Procedures in the event of a suspected infection of an employee or a student
- Laboratory regulations regarding safety rules during the SARS-CoV-2 pandemic
- Declaration regarding foreign trip
- Declaration regarding arrival from abroad
- Regulation No. 120a/2020 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 28 August 2020 on the mode of conducting classes in the winter semester of the academic year 2020/2021
- Regulation No. 152/2020 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 15 September 2020 on the principles of conducting classes on a remote basic and verification of learning outcomes in the winter semester 2020/2021
- Regulation No. 7/2021 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 22 January 2021 on the rules of conducting examinations in the winter session of the academic year 2020/2021
- Regulation No. 8/2021 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 25 January 2021 on the conduct of classes in the summer semester of the academic year 2020/2021
- Regulation No. 124/2021 of the Rector of the Wroclaw University of Economics and Business of 29 September 2021 on the rules of operation of the Wroclaw University of Economics and Business in relation to countering the spread of the SARS-CoV-2 virus
Legal acts and principles of evaluation of teaching activities
Acts
- Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- Regulations of the Minister of Science and Higher Education relating to the quality of education
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 maja 2020 r. zmieniającej rozporządzenie w sprawie studiów
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie charakterystyk drugiego stopnia efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomach 6–8 Polskiej Ramy Kwalifikacji
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie kryteriów oceny programowej
Program evaluation by the Polish Accreditation Commission
- Ewaluacja jakości kształcenia przez Polską Komisję Akredytacyjną
- Szczegółowe kryteria dokonywania oceny programowej przez Polską Komisję Akredytacyjną
- Evaluation proceedings of the Polish Accreditation Commission conducted:
- Serwis internetowy Polskiej Komisji Akredytacyjnej
Subjects of the Internal Educational Quality Assurance System of the WUEB
Rectoral Committee for Quality Assurance of Education
- Zarządzenie nr 150/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 10 września 2020 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia
- Zarządzenie nr 128/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 30 września 2021 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 150/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 10 września 2020 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia
- Zarządzenie nr 156/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 10 października 2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 128/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 30 września 2021 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 150/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 10 września 2020 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia
The tasks of the Rectoral Committee for Educational Quality Assurance include:
- Formulation of the objectives and principles of the educational quality assurance policy at the Wrocław University of Economics.
- Approval and review of quality assurance and improvement procedures.
- Updating and modifying the Internal Educational Quality Assurance System.
- Analyzing the evaluation reports of the educational quality assurance processes prepared by the Councils of Directions, issuing opinions and recommendations.
- Becoming familiar with the assessments of the level of educational quality made by the Polish Accreditation Commission and by community accreditation commissions.
- Determination of directions for improvement in the University’s efforts to increase the quality of education.
- Analysis and evaluation of the conditions for the implementation of the university’s strategy for quality assurance of education.
Rector’s Representative for Teaching Quality Assurance
Dr Magdalena Broszkiewicz, prof. UEW
The tasks of the Rector’s Representative for Teaching Quality Assurance include:
- To inform about state and environmental accreditation in the University.
- Organizing, supervising and controlling the state and environmental accreditation process at the University.
- Cooperation with the University’s organizational units and designees for specific activities related to obtaining state and environmental accreditation.
- Organizing and coordinating activities related to the implementation of the Bologna Process in the field of education quality assurance.
- Directing, organizing and controlling the work of the Center for Educational Quality at the WUEB.
- Updating the Internal Education Quality Assurance System.
- Oversee compliance with the procedures and processes of the Internal Educational Quality Assurance System.
- Directing the work of the Thesis Review Committee.
- Promote (with the support of the Rector’s Committee for Educational Quality Assurance) among students and academics surveys assessing the quality of teaching.
Program Managers
Program Manager/Council of Managers.
- Zarządzenie nr 112/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 14 września 2021 r. w sprawie powołania Menedżerów kierunków
- Zarządzenie nr 141/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 29 października 2021 r. w sprawie odwołania z funkcji Menedżera kierunku
- Zarządzenie nr 173/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 14 listopada 2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Rektora nr 112/2021 w sprawie powołania Menedżerów kierunków
The responsibilities of the Program Manager include:
- Organizing and coordinating the work of the Direction Council;
- Supervision of the quality of education in the faculty and implementation of corrective measures;
- Cooperation with the Promotion Center in promoting the direction;
- Appointment of teaching staff in the field of study;
- Preparing, in consultation with the Dean of Education/Dean of the Branch, the documentation necessary for the accreditation of courses by PKA, with the support of other organizational units of the University;
- Review and approval of seminar offerings for compliance with the learning outcomes of the course and quality of education;
- Deciding on the approval of thesis topics in terms of compliance with the learning outcomes defined for the course;
- Support of the Dean of Student Affairs/Associate Dean in the appointment of thesis supervisors and reviewers;
- Support of the Dean of Education/Associate Dean in providing substitutes for teaching instructors during their absence;
- Deciding on the staffing of the authors of the syllabuses of the subjects implemented in the field of study;
- Verification and approval of syllabuses of subjects implemented in the course;
- Attention to the quality of documentation on the educational program of the faculty;
- Cooperation with the Rector’s Plenipotentiary for Student Academic Activities in the publication of student publications in the Student Debuts series.
The Manager can:
- Initiate modification of existing courses in consultation with the Dean of Education, in accordance with labor market demand and the University’s mission and strategy;
- Determine detailed standards for thesis work in the field of study;
- Decide on the mode of conducting classes using distance learning methods and techniques, according to the rules set forth in a separate order of the Rector;
- Exercise supervision over the appropriate scheduling of teaching activities in a manner adequate to ensure the quality of education.
The Manager of the direction has the right to commission members of the Direction Council to perform tasks within the scope of the council.
The tasks of the Council of Managers/Branch Managers include, in particular:
- Developing draft regulations for the University’s undergraduate and postgraduate education, with the exception of the study regulations,
- Monitoring of the educational market and proposing new educational directions in accordance with the needs of the labor market,
- Determining the rules for enrollment in diploma seminars and the rules for the selection of specialties, modules and study paths in consultation with the dean responsible for student affairs.
Field of Study Board
The tasks of the Field of Study Board include, in particular:
- Developing learning outcomes for faculty,
- Preparation of changes to the programs of study in the field of study, including the development of a path of study/module/specialization in the field of study,
- Monitoring the quality of education in the field,
- Analyzing potential and actual problems related to the implementation of the program in a particular field of study,
- Analysis of the compatibility of directional learning outcomes with labor market needs.
Academic Program Board
Composition of the Academic Program Board:
- Vice Rector for Student Affairs and Academic Programs – Chairman,
- Dean for Academic Programs,
- Dean of the University Branch,
- Dean for Student Affairs,
- Associate Dean for Education,
- Vice Deans for Student Affairs,
- Associate Dean of the Branch,
- Chairman of the Student Government and a representative of students from the Branch,
- Director of the LifeLong Learning Center,
- Director of Executive MBA Program,
- Rector’s Representative for Teaching Quality Assurance,
- Director of the Teaching and Student Affairs Support Center,
- Head of the Foreign Language Center,
- Head of the Physical Education and Sports Center.
The tasks of the Academic Program Board include, in particular:
- Preparing a draft of the Rules of Study and its amendments,
- Developing and reviewing draft regulations for the University’s educational programs for bachelor’s, master’s, EMBA and postgraduate studies and training,
- Issuing opinions on applications to the Rector for the creation of new fields of study,
- To give an opinion on proposals submitted to the Senate regarding study programs,
- Developing and reviewing projects on the organization of education.
Verification of diploma theses using the Unified Anti-Plagiarism System
Principles of thesis verification using the Unified Anti-Plagiarism System
- Applicable to students beginning diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- Załącznik nr 7 do ZR nr 159/2020 – Regulamin weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego
- Załącznik nr 1 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół Komisji ds. Weryfikacji prac dyplomowych
- Załącznik nr 2 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół z kontroli oryginalności pracy dyplomowej na podstawie wyników raportu JSA
- applicable to theses submitted as of June 1, 2020.
- Załącznik nr 7 do ZR nr 66/2020 – Regulamin weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego
- Załącznik nr 1 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół Komisji ds. Weryfikacji prac dyplomowych
- Załącznik nr 2 do Regulaminu weryfikacji prac dyplomowych z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego – Protokół z kontroli oryginalności pracy dyplomowej na podstawie wyników raportu JSA
Thesis review committee
- Applicable to students starting diploma seminar (first degree, second degree, studies in Polish, studies in English) no earlier than October 1, 2022.
- applicable to theses submitted as of June 1, 2020.
- Informacja o trybie funkcjonowania Komisji ds. weryfikacji prac dyplomowych w okresie realizacji zajęć i obowiązków zdalnie
Archive
Archived regulations of the Wroclaw University of Economics and Business on didactics are available at https://www.ue.wroc.pl/centrum_jakosci_ksztalcenia/26778/regulacje_uniwersytetu_ekonomicznego_we_wroclawiu_w_zakresie_dydaktyki.html.