Dziekanat – ważne miejsce!
Żeby tam dotrzeć, warto skorzystać z mapy
Po co do dziekanatu?
Dziekanat to miejsce, w którym:
- odbierzesz legitymację studencką lub przedłużysz jej ważność,
- otrzymasz zaświadczenie o statusie studenta i kartę przebiegu studiów,
- załatwisz wszelkie sprawy związane z tokiem studiów,
- odbierzesz dyplom ukończenia studiów.

Skontaktuj się z nami!
Studia I stopnia
Poniżej znajdziesz wykaz pracowników dziekanatu obsługujących sprawy związane ze studiami I stopnia:
Studia II stopnia
Poniżej znajdziesz wykaz pracowników dziekanatu obsługujących sprawy związane ze studiami II stopnia:
Informacje szczegółowe
Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz, odwiedź podstronę jednostki w serwisie UEW:
Prorektor, Dziekan, Prodziekani i Dziekanaty
Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia
dr hab. inż. Andrzej Okruszek, prof. UEW
e-mail: [email protected]
Dyżur:
- poniedziałki 12:15-13:15
- czwartki 10:30-11:30
- Zmiany w dyżurach:
- dyżur w dniu 28.04.2025 zostaje odwołany
Dziekan ds. Studenckich
Zakres spraw Dziekana ds. Studenckich
- skreślenie z listy studentów,
- wznowienie studiów, w tym w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego,
- przeniesienie między kierunkami studiów,
- przeniesienie między formami studiów (stacjonarne/niestacjonarne),
- urlopy (każdego rodzaju),
- utajnienie pracy dyplomowej,
- współpraca z samorządem studenckim i organizacjami studenckimi.
Informacji w tych sprawach udziela dziekanat.
dr hab. Wawrzyniec Michalczyk, prof. UEW
Dyżur dziekański dla studentów:
- poniedziałek 13:15-14:15, pok. 121 A.
Termin spotkania należy uzgodnić e-mailem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
Prodziekan ds. Studenckich
Zakres spraw Prodziekanów ds. Studenckich
- wszystkie indywidualne sprawy studenckie, z wyjątkiem:
- skreślenia z listy studentów,
- wznowienia studiów,
- przeniesienia między kierunkami studiów,
- przeniesienia między formami studiów (stacjonarne/niestacjonarne),
- urlopów,
- utajnienia pracy dyplomowej,
- nadzorowanie zaliczeń i egzaminów,
- przeprowadzenie zaliczenia lub egzaminu w innym terminie niż zatwierdzony,
- powoływanie komisji do przeprowadzania egzaminów dyplomowych,
- rozpatrywanie skarg i wniosków studentów,
- interpretowanie przepisów na wniosek studentów,
- mediacje w sprawach spornych między studentami a pracownikami Uczelni.
Informacji w tych sprawach udziela dziekanat.
Dyżur dziekański dla studentów:
- poniedziałek 09:00-10:00, pok. 205 Z
- poniedziałek 10:00-11:00, pok. 121 A
Dziekanat: bud. Z, pok. 208
Godziny pracy:
- pon–pt 8.00–14.00
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00
- niedziela (październik, luty, marzec i czerwiec) 7.30–11.30
Kierunki:
- Finanse i rachunkowość (Dziekanat bud. A, pok. 122)
- Rachunkowość i controlling
- Rachunkowość i podatki
- Zarządzanie
Prodziekan ds. Studenckich
Dyżur dziekański dla studentów:
- wtorek 08:00-09:00, pok. 205 Z
Dziekanat: bud. Z, pok. 208
Godziny pracy:
- pon–pt 8.00–14.00
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00
- niedziela (październik, luty, marzec i czerwiec) 7.30–11.30
Kierunki:
- Controlling
- E-biznes
- Informatyka w biznesie
- Konsulting prawny i gospodarczy
- Logistyka
- Zarządzanie i inżynieria produkcji
- Zarządzanie projektami
Prodziekan ds. Studenckich
dr hab. Sebastian Bobowski, prof. UEW
Dyżur dziekański dla studentów:
- czwartek 09:00-10:30, pok. 121 A
Dziekanat: bud. A, pok. 122
Godziny pracy:
- pon–pt 8.00–14.00
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00
- niedziela (październik, luty, marzec i czerwiec) 7.30–11.30
Kierunki:
- Analityka gospodarcza (Dziekanat bud. A, pok. 134)
- Ekobiznes
- Ekonomia
- Gospodarka przestrzenna
- Komunikacja społeczna
- Międzynarodowe stosunki gospodarcze
- Nieruchomości i gospodarka przestrzenna
- Prawo gospodarcze
Kierunki w jęz. angielskim / International Programmes
Prodziekan ds. Studenckich – kierunki w jęz. angielskim / Deputy Dean for Student Affairs
dr hab. Sebastian Bobowski, prof. UEW
Dyżur dziekański dla studentów / Dean’s office hours:
Dziekanat: bud. A, pok. 134 / Office for Student Affairs: room 134, A building,
Godziny pracy / Office hours:
- pon-pt 8:00-14:00 / Monday-Friday 8 a.m. – 2 p.m.
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00 / Saturday (Only those Saturdays, when part-time students have meetings) 7:30 a.m.-1 p.m.
Kierunki / Programmes:
- Business Informatics
- Business Management
- Finance
- International Business
- Management Accounting
Odbiór dyplomów / Diploma collection
Pok. 118 bud. A – odbiór dyplomów dla absolwentów, których egzaminy dyplomowe odbyły się od 12 lipca 2021 r.
Godziny pracy: poniedziałek-piątek 11:00-14:00,
oraz w następujące soboty: 01.02.2025r., 22.03.2025r., 05.04.2025r., 17.05.2025r., 14.06.2025r., 05.07.2025r., 12.07.2025r., 04.10.2025r., 18.10.2025r., 15.11.2025r., 13.12.2025r., godziny pracy: 7:30-13:00
Office for Student Affairs: room 118 building A – diploma collection for graduates whose diploma exams took place from July 12, 2021.
Office hours: Monday-Friday: 11 a.m. – 2 p.m., and on the following Saturdays: 01 Feb. 2025, 22 Mar. 2025, 05 Apr. 2025, 17 May 2025, 14 Jun. 2025, 05 Jul. 2025, 12 Jul. 2025, 04 Oct. 2025, 18 Oct. 2025, 15 Nov. 2025, 13 Dec. 2025, working hours: 7:30 a.m. – 1 p.m
Kontakt/Contact: mgr Dorota Rosiak, Ewa Sromek, tel.: 71 36 80 598
Formularze podań
Podania do Dziekana i Prodziekanów należy składać przez system USOSWeb.
Podanie do Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia
Podania do Dziekana
Podanie o wydanie odpisu/duplikatu dyplomu (application – copy of a supplement/diploma): podanie/application
Wznowienie studiów (reinstatement on list of students): podanie/application
Wznowienie studiów w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego (reinstatement on list of students for taking the diploma examination): podanie/application