Dziekanat -ważne miejsce!
Żeby tam dotrzeć warto skorzystać z mapy
Po co do dziekanatu?
Dziekanat to miejsce, w którym:
- odbierzesz legitymację studencką lub przedłużysz jej ważność,
- otrzymasz zaświadczenie o statusie studenta i kartę przebiegu studiów,
- załatwisz wszelkie sprawy związane z tokiem studiów,
- odbierzesz dyplom ukończenia studiów.
Zachęcamy Cię do odwiedzenia Dziekanatu i załatwienia swoich spraw.
Listę pracowników Dziekanatu obsługujących konkretne kierunki wraz z informacjami kontaktowymi znajdziesz tutaj.
Dziekanaty, Dziekan i Prodziekani
Dziekan ds. studenckich
Prof. dr hab. inż. Anna Cierniak-Emerych
Dyżur dziekański dla studentów: poniedziałek, godz. 9:30-10:30, pok. 131, bud. A1
Zakres spraw Dziekana ds. studenckich
- skreślenie z listy studentów,
- uchylenie decyzji o skreśleniu,
- wznowienie studiów, w tym w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego,
- przeniesienie: z kierunku na kierunek, na studia stacjonarne lub niestacjonarne, na inną uczelnię,
- urlop długoterminowy,
- wybieralne przedmioty, specjalności, moduły i ścieżki kształcenia: wyznaczenie terminu zapisów, ustalenie dodatkowych kryteriów określających kolejność zapisów, decyzja o uruchomieniu,
- zatwierdzenie terminów egzaminów,
- wyznaczenie terminu zgłaszania przez promotorów tematów prac dyplomowych,
- ustalenie formy i terminu składania pracy dyplomowej,
- utajnienie pracy dyplomowej,
- rozstrzyganie kwestii spornych dotyczących prac dyplomowych i stosowania systemu antyplagiatowego,
- wnioskowanie o wyróżnienie dyplomu w postaci pisma Rektora,
- wnioskowanie do Rektora o utworzenie grupy zajęciowej,
- wnioskowanie do Rektora o ukaranie studentów,
- współpraca z Dziekanem ds. kształcenia w sprawach zapewnienia jakości kształcenia oraz akredytacji kierunków,
- współpraca z samorządem studenckim i organizacjami studenckimi,
- rozpatrywanie skarg i wniosków studentów.
Kierunki w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości
Prodziekan ds. studenckich – kierunki w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości: dr hab. Helena Dudycz, prof. UEW
Dyżur dziekański dla studentów: środa, godz. 11:00-13:00, pok. 205, bud. Z
Zakres spraw Prodziekana ds. studenckich
- przedłużenie sesji (przystąpienie do zaliczeń i egzaminów w terminie innym niż ustalone),
- warunkowe zezwolenie na kontynuowanie studiów w kolejnym semestrze i wyznaczenie terminu zaliczenia przedmiotów,
- powtarzanie semestru i wyznaczenie różnic programowych,
- egzamin komisyjny i zaliczenie komisyjne,
- urlop krótkoterminowy oraz określenie formy i terminu uzupełnienia braków z okresu urlopu,
- uznanie wcześniej uzyskanych ocen i zaliczeń,
- indywidualna organizacja studiów,
- indywidualny program studiów,
- realizacja zajęć w uczelniach zagranicznych (w tym w ramach programu Erasmus),
- wyznaczenie różnic programowych (i semestru) – w przypadku wznowienia na studia, przeniesienia i urlopu długoterminowego,
- przeniesienie pomiędzy specjalnościami, ścieżkami kształcenia i modułami kształcenia w ramach tego samego kierunku,
- zmiana grupy administracyjnej w ramach specjalności, ścieżki kształcenia i modułu kształcenia,
- zapisanie na przedmiot, specjalność, ścieżkę kształcenia lub moduł kształcenia po upływie ustalonego terminu zapisów,
- rezygnacja z zapisu na przedmiot,
- zmiana lub ustanowienie promotora,
- realizacja pracy dyplomowej w zespole,
- możliwość przygotowania pracy dyplomowej w języku angielskim w przypadku kierunków polskojęzycznych,
- zmiana tematu pracy dyplomowej,
- wyznaczenie recenzenta pracy dyplomowej oraz terminu i przewodniczącego komisji egzaminu dyplomowego,
- wpisanie oceny niedostatecznej w przypadku nieuczęszczania na zajęcia,
- postanowienie o braku prawa do zaliczenia poprawkowego z powodu nieobecności na zajęciach,
- stwierdzenie braku udziału w obowiązkowych zajęciach na podstawie zgłoszenia nieobecności studenta przez prowadzącego,
- stwierdzenie braku postępów w nauce,
- wezwanie do złożenia wyjaśnień przez studenta po wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia,
- rozpatrywanie skarg i wniosków studentów (w tym dotyczących terminu udostępnienia wyników prac kontrolnych i innych kwestii spornych z prowadzącymi zajęcia).
Dziekanat: bud. Z, pok. 208
Godziny pracy:
- pon–pt 8.00–14.00
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00
- niedziela (październik, luty, marzec i czerwiec) 7.30–11.30
Kierunki:
- E-biznes
- Informatyka w biznesie
- Konsulting prawny i gospodarczy
- Logistyka
- Rachunkowość i controlling
- Rachunkowość i podatki
- Zarządzanie
- Zarządzanie i inżynieria produkcji
- Zarządzanie projektami
Kierunki w dyscyplinie ekonomia i finanse
Prodziekan ds. studenckich – kierunki w dyscyplinie ekonomia i finanse: dr hab. Wawrzyniec Michalczyk, prof. UEW
Dyżur dziekański dla studentów: wtorek, godz. 12:00-13:00, pok. 122, bud. A
Zakres spraw Prodziekana ds. studenckich
- przedłużenie sesji (przystąpienie do zaliczeń i egzaminów w terminie innym niż ustalone),
- warunkowe zezwolenie na kontynuowanie studiów w kolejnym semestrze i wyznaczenie terminu zaliczenia przedmiotów,
- powtarzanie semestru i wyznaczenie różnic programowych,
- egzamin komisyjny i zaliczenie komisyjne,
- urlop krótkoterminowy oraz określenie formy i terminu uzupełnienia braków z okresu urlopu,
- uznanie wcześniej uzyskanych ocen i zaliczeń,
- indywidualna organizacja studiów,
- indywidualny program studiów,
- realizacja zajęć w uczelniach zagranicznych (w tym w ramach programu Erasmus),
- wyznaczenie różnic programowych (i semestru) – w przypadku wznowienia na studia, przeniesienia i urlopu długoterminowego,
- przeniesienie pomiędzy specjalnościami, ścieżkami kształcenia i modułami kształcenia w ramach tego samego kierunku,
- zmiana grupy administracyjnej w ramach specjalności, ścieżki kształcenia i modułu kształcenia,
- zapisanie na przedmiot, specjalność, ścieżkę kształcenia lub moduł kształcenia po upływie ustalonego terminu zapisów,
- rezygnacja z zapisu na przedmiot,
- zmiana lub ustanowienie promotora,
- realizacja pracy dyplomowej w zespole,
- możliwość przygotowania pracy dyplomowej w języku angielskim w przypadku kierunków polskojęzycznych,
- zmiana tematu pracy dyplomowej,
- wyznaczenie recenzenta pracy dyplomowej oraz terminu i przewodniczącego komisji egzaminu dyplomowego,
- wpisanie oceny niedostatecznej w przypadku nieuczęszczania na zajęcia,
- postanowienie o braku prawa do zaliczenia poprawkowego z powodu nieobecności na zajęciach,
- stwierdzenie braku udziału w obowiązkowych zajęciach na podstawie zgłoszenia nieobecności studenta przez prowadzącego,
- stwierdzenie braku postępów w nauce,
- wezwanie do złożenia wyjaśnień przez studenta po wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia,
- rozpatrywanie skarg i wniosków studentów (w tym dotyczących terminu udostępnienia wyników prac kontrolnych i innych kwestii spornych z prowadzącymi zajęcia).
Dziekanat: bud. A, pok. 122
Godziny pracy:
- pon–pt 8.00–14.00
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00
- niedziela (październik, luty, marzec i czerwiec) 7.30–11.30
Kierunki:
- Analityka gospodarcza
- Ekobiznes
- Ekonomia
- Finanse i rachunkowość
- Gospodarka przestrzenna
- Komunikacja społeczna
- Międzynarodowe stosunki gospodarcze
- Nieruchomości i gospodarka przestrzenna
- Prawo gospodarcze
Kierunki w jęz. angielskim / International Programmes
Prodziekan ds. studenckich – kierunki w jęz. angielskim / Deputy Dean for Student Affairs: dr Aleksandra Szpulak
Dyżur dziekański dla studentów / Dean’s office hours: piątek 12:30-13:30 (MS Teams) / Friday 12:30 p.m. – 1:30 p.m. (MS Teams)
Zakres spraw Prodziekana ds. studenckich / Scope of competences
- przedłużenie sesji (przystąpienie do zaliczeń i egzaminów w terminie innym niż ustalone),
- warunkowe zezwolenie na kontynuowanie studiów w kolejnym semestrze i wyznaczenie terminu zaliczenia przedmiotów,
- powtarzanie semestru i wyznaczenie różnic programowych,
- egzamin komisyjny i zaliczenie komisyjne,
- urlop krótkoterminowy oraz określenie formy i terminu uzupełnienia braków z okresu urlopu,
- uznanie wcześniej uzyskanych ocen i zaliczeń,
- indywidualna organizacja studiów,
- indywidualny program studiów,
- realizacja zajęć w uczelniach zagranicznych (w tym w ramach programu Erasmus),
- wyznaczenie różnic programowych (i semestru) – w przypadku wznowienia na studia, przeniesienia i urlopu długoterminowego,
- przeniesienie pomiędzy specjalnościami, ścieżkami kształcenia i modułami kształcenia w ramach tego samego kierunku,
- zmiana grupy administracyjnej w ramach specjalności, ścieżki kształcenia i modułu kształcenia,
- zapisanie na przedmiot, specjalność, ścieżkę kształcenia lub moduł kształcenia po upływie ustalonego terminu zapisów,
- rezygnacja z zapisu na przedmiot,
- zmiana lub ustanowienie promotora,
- realizacja pracy dyplomowej w zespole,
- możliwość przygotowania pracy dyplomowej w języku angielskim w przypadku kierunków polskojęzycznych,
- zmiana tematu pracy dyplomowej,
- wyznaczenie recenzenta pracy dyplomowej oraz terminu i przewodniczącego komisji egzaminu dyplomowego,
- wpisanie oceny niedostatecznej w przypadku nieuczęszczania na zajęcia,
- postanowienie o braku prawa do zaliczenia poprawkowego z powodu nieobecności na zajęciach,
- stwierdzenie braku udziału w obowiązkowych zajęciach na podstawie zgłoszenia nieobecności studenta przez prowadzącego,
- stwierdzenie braku postępów w nauce,
- wezwanie do złożenia wyjaśnień przez studenta po wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia,
- rozpatrywanie skarg i wniosków studentów (w tym dotyczących terminu udostępnienia wyników prac kontrolnych i innych kwestii spornych z prowadzącymi zajęcia).
Dziekanat: bud. A, pok. 134 / Office for Student Affairs: room 134, A building,
Godziny pracy / Office hours:
- pon-pt 8:00-14:00 / Monday-Friday 8 a.m. – 2 p.m.
- sobota (w weekendy zjazdowe) 7.30–13.00 / Saturday (Only those Saturdays, when part-time students have meetings) 7:30 a.m.-1 p.m.
Kierunki / Programmes:
- Business Informatics
- Business Management
- Finance
- International Business
- Management Accounting
Odbiór dyplomów / Diploma collection
Pok. 118 bud. A – odbiór dyplomów dla absolwentów, których egzaminy dyplomowe odbyły się od 12 lipca 2021 r.
Godziny pracy: poniedziałek-piątek 11:00-14:00, dodatkowo: 18.11.2023 i 2.12.2023 7:30-13:00
Office for Student Affairs: room 118 building A – diploma collection for graduates whose diploma exams took place from July 12, 2021.
Office hours: Monday-Friday: 11 a.m. – 2 p.m., additionally: 2023-11-18 / 2023-12-02 7:30 a.m. – 1 p.m
Kontakt / Contact: mgr Dorota Rosiak, Ewa Sromek, tel.: 713680598
Formularze podań
Podania do Dziekana i Prodziekanów należy składać przez system USOSWeb.
Podania o wznowienie studiów
Wznowienie studiów (reinstatement on list of students): podanie/application
Wznowienie studiów w celu przystąpienia do egzaminu dyplomowego (reinstatement on list of students for taking the diploma examination): podanie/application
Załączniki do podań składanych w systemie USOSWeb
Załącznik do podania o zgodę na Indywidualną Organizację Studiów (attachment to application form for approval of Individual Organization of Studies): załącznik/attachment
Załącznik do podania o zgodę na Indywidualny Program Studiów (attachment to application form for approval of Individual Curriculum): załącznik/attachment
Podania do Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia
Podanie ogólne (application) podanie/application
Podanie dotyczące opłaty za studia (application – payment): podanie/application