Dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW współautorką polskiej edycji książki „Essentials of Modern Marketing” – jednej z najważniejszych pozycji w dziedzinie współczesnego marketingu.
„Essentials of Modern Marketing” to jedna z najważniejszych publikacji w świecie współczesnego marketingu. Ta prekursorska i zarazem prestiżowa pozycja jest sygnowana nazwiskiem legendy branży: prof. Philipa Kotlera.
Książka właśnie doczekała się rodzimego wydania, które zostało zaprezentowane 22 maja podczas konferencji InfoShare 2024– największego wydarzenia poświęconego technologii i biznesowi w tej części Europy.
Polską edycję zatytułowaną „Podstawy nowoczesnego marketingu” przygotowali Przewodnicząca Rady Doradczej Kotler Impact Poland dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW oraz Mariusz Soltanifar we współpracy z międzynarodowymi ekspertami Kotler Impact (m.in. Dyrektor Generalną Sadią Kibria). W pracach nad książką wzięli udział także prof. dr hab. Grzegorz Mazurek i dr Jacek Kotarbiński.
Wydawnictwo wchodzi w skład międzynarodowej serii „Essentials of Modern Marketing”. Do tej pory w serii ukazały się pozycje obejmujące ponad 50 krajów świata. Cechą wyróżniającą każdej krajowej edycji są case studies opisujące rzeczywiste problemy z lokalnego rynku.
W polskiej edycji przedstawiono ponad 30 case studies, w tym studium budowy strategii rozwoju UEW nakierowanej na współtworzenie synergii z biznesem i ekosystemem gospodarczymi. Case study naszej Uczelni przygotowali: Ałła Witwicka-Dudek (CWB UEW) oraz Jakub Cendrowski (inQUBE). Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w tak ważnej pozycji, która już wkrótce wejdzie do kanonu kształcenia na kierunkach biznesowych (zwłaszcza MBA)!
– Książka ta przedstawia aktualny i wnikliwy opis funkcjonowania współczesnego marketingu w dzisiejszych burzliwych czasach. Nie dotyczy ona jedynie marketingu i sprzedaży produktu lub usługi. Chodzi o odnajdywanie i budowanie przyszłości z wykorzystaniem nowych narzędzi nowoczesnego marketingu. Mam nadzieję, że tę książkę przeczytają menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli oraz profesorowie uczący zarządzania i marketingu. Dzięki temu może powstać pokolenie studentów dbających o ludzkość, innowacje, społeczeństwo i lepszy świat poprzez marketing – pisze we wstępie do książki dr Jacek Kotarbiński.
„Podstawy nowoczesnego marketingu” są dostępne w wybranych księgarniach. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu objął patronat nad książką.