Dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW
Profesorka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, przewodnicząca Rady Doradczej Kotler Impact Poland, wiceprzewodnicząca Rady Zachodniej Izby Gospodarczej, doradca wielu polskich i międzynarodowych firm i korporacji w zakresie marketingu, strategii rozwoju i PR. Od 2022 roku – profesorka wizytująca na Kasetsart University w Bangkoku. Barbara Mróz-Gorgoń to konsultantka i specjalistka ds. marki i strategii firmy, badaczka i naukowiec w jednym. W swej karierze wygłosiła już ponad 20 „power speachy”, współprowadziła podcasty.
Regularnie prowadzi również szkolenia i warsztaty dla wielu renomowanych firm (rodzimych i zagranicznych), działających zarówno na polskim, jak i na globalnym rynku. Jest autorką wielu publikacji naukowych, w tym książki „Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji”, wydanej przez PWN, która otrzymała prestiżowe wyróżnienie „Economicus 2020” – przyznawane na mocy wyborów Kapituły konkursu przez Dziennik Gazeta Prawna. Jest również współautorką polskiego wydania książki: “Podstawy nowoczesnego marketingu” – kompendium wiedzy przygotowane wspólnie z guru światowego marketingu – profesorem Philipem Kotlerem.